Novogodišnja želja

ThinkstockPhotos-624541230-1280x427Još samo nekoliko dana dijeli nas do Nove godine. Ove godine, umjesto uobičajenih poruka s najboljim željama, svojim sam najbližim prijateljima odlučila napisati pismo. Dijelim ga s vama. Tko zna, možda vas potaknete da napišete isto svojim prijateljima, roditeljima, curi ili dečku.
Dragi prijatelji,
Za nekoliko dana kazaljke će otkucati ponoć i uvesti nas u novu godinu. Kako ćemo je zajedno dočekati, za očekivati bi bilo da vam sve najbolje poželim tada. Međutim, poznavajući sebe i vas  odlučila sam to napraviti ovako, prije vremena. Želim da vam ova godina bude najsretnija do sada. Sreća je osjećaj radosti i zadovoljstva, i moja nada za vas u narednoj godini. Znamo kako nije lako, neki bi rekli kako nije realno zamisliti cijelu godinu sreće, bez problema i briga.
I bit će teško, i bit će briga. Malo većih i onih manjih. Neke će ti raniti dušu, a neke će samo proći kroz tebe i brzo zacijeliti. Ono što ti želim je da se ne zamaraš s onim malim i nebitnim. Želim ti da se ne osjećaš loše, žaleći se na tvoj „mali“ problem, znajući da netko ima i većih problema. To nije sebično. To je tvoje pravo. Imaš pravo plakati, smijati se. Imaš pravo osjećati. I što god odlučila raditi s tim problemom znaj da sam tu za tebe.
Za one velike, koje će ti kidati dušu, želim da pronađeš snagu i tražiš pomoć. Pomoć u vezi svojih osjećaja koje imaš, savjete za „što sada“, pomoć za koju niti ne znaš da ti je potrebna. Ti nisi teret. Ti si moj prijatelj. Dođi slomljena, zbunjena. Dođi bez odgovora. I ja ih vjerojatno ne ću imati, ali ono što mogu učiniti, svaki put je dijeliti teret s tobom. Možemo ga shvatiti zajedno. Ako ne, možemo sjediti zajedno, s težinom stvari dok ne postane manje zastrašujuće. Piti ćemo vino ili kavu ili ledeni čaj. Možemo plakati. Najvjerojatnije ćemo se smijati. Proći ćemo kroz sve emocije zajedno.
Možda ćeš biti razočarana. Razočarat ćeš sebe. Drugi će razočarati tebe. Godina možda ne će biti sve što si želiš. Moja želja tebi je da ne pokušavaš to izbjeći . Razočaranje je kao celulit. Svatko ga ima, nitko ne voli, i svatko pokušava sakriti. Kada se razočaraš budi nježna prema sebi. Sjetite se da si ti jedina osoba koja čuje svoj unutarnji monolog. Želim ti da ova godina dones novi unutarnji monolog. Monolog koji će o tebi reći tople i pozitivne stvari. Toliko si divna i dobra prema svima oko sebe, pa je vrijeme da to budeš i prema sebi. Pokušaj shvatiti da te volim upravo takvu. Ne primjećujem sve one silne bore na koje se žališ, ožiljke koje imaš, krivu usnu ili nos. To sve nije bitno. Znam kroz što si sve prošla i vidim hrabru, snažnu i divnu osobu. Kada te netko razočara, pokušaj se sjetiti da i oni vode svoju unutarnju borbu, borbu koju ne možeš niti zamisliti. Oprosti, ako ne možeš,  pustiti ih da odu. Vrijeme je.
Želim ti hrabrost. Hrabrost da ustaneš ujutro i pronađeš način da postojiš i živiš unatoč svojim osjećajima nesigurnosti i straha. Želim ti hrabrost da pronađeš nadu u budućnosti i osjećaj topline u sjećanju. Hrabrost da pustiš druge blizu i prihvatiš pomoć koju ti nude. Život može biti okrutan i nepravedan. Ja sam ovdje za tebe, čak i ako je ono što ti je potrebno da se ne govori o tome.
Nije tajna da prijateljstva spadaju među nevjerojatne poklone koje ti život može ponuditi. Bez obzira na sve borbe, razočaranja i gubitke, prijateljstvo nas uvijek podrži, uhvati. Nudi nam mjesto predaha, mjesto gdje možemo biti sami u potpunosti i biti istinski voljeni i prihvaćeni. Znam to zato što su me to naučili moji prijatelji. Jer sve što sam napisala u tom pismu si me ti naučila. Jer ja sam bila ona koja se borila, nekad više nekad manje. Ja sam bila ona koja je bila razočarana životom, sobom i drugima. Jer ja sam bila neljubazna prema sebi i oštra prema sebi. Doživjela sam gubitak. I vi ste bili tu za mene. Ponudili ste mi ogledalo da se vidim na način na koji me vi vidite. Sada ga ja nudim vama. Vi ste me slušali, nasmijavali i brisali suze.
Želim vam najsretniju novu godinu do sada. I bez obzira na to što vam život donese, tu sam za vas. Znam da ste i vi tu za mene. Hvala vam što se moja doza zdravog razuma, moj smijeh, moje ludilo, moje sigurno mjesto i moja sreća.
Volim,
D.

Komentiraj

Napravi besplatnu web stranicu ili blog na WordPress.com.

Gore ↑